maandag 6 augustus 2012

verlate maandcollage en Ayla..



ik ben nog steeds heel erg weinig in blogland te vinden..
zelfs mijn collage van de maand juli had ik nog niet eens gemaakt...
vanmorgen even mijn momentje gepakt en even lekker hiermee
aan de slag gegaan en hier komt ie dan alsnog...




juli de maand van o.a. papavers.. hortensia's.. rozen.. lavendel..
en natuurlijk de komst van onze Ayla!




het gaat heel goed met haar, ze voelt zich hier al helemaal thuis
en ze is niet meer weg te denken uit ons gezin,
we genieten volop van en met haar!!

ze vindt het heerlijk om op of  in slippers of schoenen in slaap te vallen..
een bijzondere gewoonte die ik niet graag van haar overneem haha:))





eind van de week hoop ik weer wat meer tijd te hebben
om ook weer gezellig bij jullie langs te komen!

ik zag dat ik ook weer nieuwe volgers erbij gekregen heb,
ontzettend leuk en van harte welkom Thuis bij Tjits!


liefs, Tjits



28 opmerkingen:

  1. Nou meisje doe je best, geniet van al het leuks om je heen.....wilden ik eigenlijk zeggen....maar daar ben je al druk mee bezig,zo te lezen en te zien:-)

    Maar wel leuk dat je even de tijd nam om het hier te delen, zodat ook ik kan lezen en reactie achter kan laten.

    Fijne voortzetting en lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje is het. Ik wil best eens op haar passen, hoor. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage maar weer... en wat een dropje, die Ayla.. Knap om haar zo op de foto te zetten!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty is het toch, erg leuk dat jullie zo van haar genieten!! Je maandcollage is erg mooi geworden, mooie kleuren heb je er in verwerkt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere bol wol lijkt het zo, de (nu) nog kleine Ayla!
    En wat betreft het slapen met, en op jullie slippers, en schoenen, je moet er zelf inderdaad niet aan denken, maar ze geniet kennelijk van de aparte geuren, die er uit komen...ha,ha!
    Je Juli collage is er toch nog gekomen, en heel kleurvol, en leuk, met Ayla in het middelpunt!
    Gewoon nog eventjes in de spaarstand, genieten van de ondeugendheden van Ayla, en de andere dagelijkse dingen, en daarna komt het bloggen ook wel weer op gang hoor!
    Gaat het ook helemaal goed nu met Ayla, samen met Singa, of wordt de arme Singa er af en toe wel een beetje moe van...zo'n klein ongeleid projectiel rennend door het huis!

    Groetjes van Marianne.
    !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je collages ziijn prachtig, je bloemen en je hondje. Wat een schatje is het en hij ligt zo lekkers in die slipper. Fijne week
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige collage ...en wat is ze toch moo ien schattig ,tja zolang ze ze niet opeet hahahaha ze ligt daar zo lief dat is toch echt genieten ...geniet maar lekker ze is zo weer groot niet dat je dan niet geniet echt wel maar dan weer op een andere manier .... geniet elke dag van me hond zou haar voor geen goud willen missen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Tjits, je maandcollage is prachtig, maar ik word nu toch even aangetrokken door de collage van Ayla en haar sloffen. Wat een scheetje is het. Daar kun je toch naar blijven kijken.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een scheetje...ik zou niks meer doen en alleen met Ayla bezig zij,....zo liefffff...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is de collage weer. En nog van harte gefeliciteerd met de komst van Ayla. Wat een lievie om te zien, kan mij voorstellen dat daar veel aandacht nu naar toe gaat. Geniet er maar van want ze zijn zo weer groot. Natuurlijk ook heel leuk !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je collage mag dan verlaat zijn, maar is weer mooi. Zo'n leuk idee vind ik dit. Ayla is een schatje. Prachtige foto's. Fijne week. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor,je collage.
    Maar deze keer steekt Ayla er met kop en schouders boven uit.
    Wat een heerlijk beestje.
    En zo grappig,met de schoenen en slippers.
    En als je dat koppie ziet,dan ga je helemaal voor de bijl.
    Geef haar maar een knuffeltje namens mij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh kijk nou toch dat smoeltje ,zucht smelt !! Wat een dotje is Ayla.Je collage is prachtig maar ik ben bang dat Ayla het wint van al je mooie bloemen en ik geloof dat ik niet de enige ben!Fijne week
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige collage, vooral de kleuren in de collage vindt ik prachtig !!!
    Tja...en dan...Ayla......om op te vreten, wat een schatje is het toch.
    Heerlijk om zo'n dropje de hele dag om je te heen te hebben.
    Een hele fijne week.
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie collages, zowel van de maand met veel bloemen als van Ayla, wat een schatje! Lekker toch even het bloggen op ene laag pitje..:-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige hond! Daar wordt je toch meteen verliefd op....
    Geniet er van.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie collages! Ayla steelt natuurlijk de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De tijd gaat snel als je zo geniet van alle som je heen, heerlijk je collage,
    mooi dat Ayla zo geniet hoor, en met die schoenen dat is toch helemaal
    het toppunt...maar o zo schattig.
    Doe jij maar lekker rustig aan...heerlijk toch om zo bezig te zijn hoor.

    Liefs,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige collage, Tjits. Heerlijk veel bloemen.
    En ja, Ayla, je wordt toch helemaal verliefd op dat snoetje. Nog zo heerlijk aandoenlijk.
    Ze zal best wat tijd van je in beslag nemen. Maar wel heel leuk natuurlijk.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Logisch hoor Tjits, met zo'n pupsel heb je je handen gewoon even vol. Wat is ze toch leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Tjits,
    Wat heerlijk, al die bloemenfoto´s. Maar de foto´s van Ayla winnen het toch wel hoor. Wat een poepie zeg... Die foto van haar in het zand is echt buitengewoon lief...
    Neem verder lekker je tijd, we weten waar je bent... haha...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat moet ik nu nog aan al deze reactie's toevoegen?
    Wat zal je genieten van dit heerlijke bolletje wol!
    En ze zijn maar zo kort klein, dus nu genieten en het bloggen komt wel weer!
    je collage is prachtig!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige, kleurrijke bloemencollage heb je gemaakt, Tjits!
    Wat een scheetje die Ayla!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha ha, ja raar steeds op schoenen en het liefst een paar die net uitgetrokken worden!
    O wat is ze lief, ik wordt er helemaal week van!

    Lieve groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhhh,wat is het een snoepie Tjits !!! Om op te vreten zo lief en natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot....Genieten hoor voor dat je het weet is ze al weer een grote hond.
    Je collage vind ik ook heel mooi en geeft kleur op deze wat sombere dag....Ik ben op dit moment ook druk met andere dingen en het bloggen staat hier ook op een laag pitje maar ik wou toch nog even tussen de drukte door hier even een reactie achter laten....ik wens je nog een fijne week en vele groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi om alles nog eens terug op een vierkantje te zien!

    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een scheetje van een hond Tjits.
    wij hebben ook een pup ( zie blog foto,s )
    de naam Ayla is prachtig en zo ook je collage.
    ik denk dat er meer mensen zijn die weinig in blogland zijn momenteel. ,aar dat gaat zo wel weer komen als de zomer maanden weer voorbij zijn.
    fijne week en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo'n lieverdje die Ayla!! Je collage is weeral ...prachtig.

    Ik geraakte niet op je blog, ben via google uiteindelijk op je blog geraakt...en hier zijn wij dan.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!