woensdag 24 mei 2017

Sering




Met haar prachtige bloemetjes en heerlijke geur is de sering één van 
mijn favoriete struiken. In de maand mei is het dan ook altijd weer genieten 
als de knopjes steeds verder opengaan. Mijn moeder was in deze maand jarig
en als kind al versierde ik mijn kadootje voor haar altijd met een takje
van deze sering uit onze tuin, de struik die voor altijd deze mooie
herinnering aan mijn moeder met zich meedraagt...





De sering is ook erg fotogeniek en inspirerend,
met dit oude zakhorloge en de oude boekjes maak je zomaar een mooie compositie...










Een paar jaar geleden vond ik deze mooie toneelkijker op een rommelmarkt,
heel decoratief en altijd leuk om te gebruiken bij mijn foto's...






De tuin kleurt onderhand aardig paars...
tijdens mijn rondje door de tuin plukte ik een mini boeketje, zo lief....









De komende dagen wordt het steeds warmer,  heerlijk weer om in de tuin
te vertoeven, er valt nog genoeg tuinwerk te doen, tussendoor ook lekker 
genieten en relaxen en daarbij zal mijn camera vast niet ontbreken;)






Ik wens jullie een zomers hemelvaartsweekend!


Liefs, Tjits





14 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's zijn dit weer.
    En ja,het worden warme dagen.
    Dan kun je beter in je tuin genieten,
    dan in een file staan richting zee.

    Fijne dagen toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen lieve Tjits,
    Wat een geweldig mooie foto's heb je weer gemaakt.
    Ik wou dit ik een oog voor compositie had maar helaas.
    Geniet van het prachtige weer!!
    Heerlijke dagen gewenst.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor de sering ....stond bij ons vroeger ook in de tuin deze kleur....fijne geniet dagen liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer iets moois van gemaakt! Prachtige fotos. Het valt mij ook op, mei is meestal paars. Gek eigenlijk. Ik dacht dat het door de alliums kwam, maar bij jou is het ook. Fijne weekend . Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, wat een prachtige kleur!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto's weer. En een heel lief boeketje. Met dit mooie weer schiet het flink op met de groei. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer prachtige foto's. Wat mooi dat je herinneringen aan de sering hebt. Volgens mij hoef je ze alleen maar te ruiken en dan denk je al aan je moeder. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb toevallig dezelfde kleur hier in de tuin staan. Dit jaar weinig bloemen.
    Mooie foto's weer
    Fijn pinksterweekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In de natuur zijn de bloemen jammer genoeg uitgebloeid ...
    Genieten doe ik verder van de mooie romantische getoetste foto's ...
    Het weer is even omgeslagen, geniet toch nog van een fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je foto's weer mooi, Tjitske! Ik heb vorig jaar een kleine seringenboom geplant, maar er is nog weinig groei te bespeuren. Daarnaast zijn de bladen aan de randen allemaal bruin van kleur. Maar wie weet gaat het volgend jaar beter.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tjits, wel een beetje laat mijn reactie,maar toch nog. wat heb je weer mooie foto`s gemaakt hoe jij dit voor elkaar krijgt steeds ik bewonder je en geniet er van. groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!