dinsdag 23 april 2013

Dierenliefde...



Zondag was het heerlijk lenteweer,
waar mens en dier volop van genoten!

Ook wij zaten lekker buiten te genieten samen met
onze honden en konijn Roger Rabbit van onze dochter...




Ayla ging er eens goed voor zitten en keek verlangend naar
 Roger Rabbit die in de armen van Mirjam lag...




ook Roger genoot van zijn uitje...




en toen was daar eindelijk de kennismaking met het konijn
wat Ayla tot dit moment alleen vanachter het gaas van
het konijnenhok kon besnuffelen...

best spannend hoe ze op elkaar zouden reageren...




heel voorzichtig snuffelen... kijken... likken...




zo lief en beschermend...




Mirjam met onze oude Singa...
ook zo lief...




genieten zonder woorden...




liefde tussen mens en dier...

dierenliefde...

Genieten!!






Liefs, Tjits






36 opmerkingen:

  1. Mooi...geen woorden nodig..
    elkaar accepteren zonder maars...
    zo moesten we allemaal doen :)
    Liefs,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word er helemaal blij van deze foto's.
    Ongelovelijk schattig, ik geniet er van.
    Dieren zijn ook mijn beste vrienden.
    Nog een fijne namiddag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! En wat is het genieten hé als de zon schijnt.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik smelt,wat een geweldige foto`s,je krijgt zoveel liefde van dieren,ik kan niet zonder leven,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoten van deze prachtige reportage. Wat lief hoe hond en konijn zo bij elkaar kunnen leven. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief... en die honden van jou doen het konijntje niks??? Mijn Wes vind een konijn ook heel lief als hij stil blijft liggen, zodra het konijn gaat lopen gaat hij er achter aan.... Ik moet zeggen dat hij het konijn Peter nog nooit iets gedaan heeft maar ik vertrouw hem niet alleen met het konijntje...

    Jouw foto's zijn weer prachtig!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend lief!.
    Mooi hoe je het op de foto hebt gezet. Nu maar hopen dat dit heerlijke weer door zet, wat zal dat lekker zijn. Fijne dag.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het zelfs zo lezende wel spannend of Ayla het konijn wel zou accepteren, gelukkig is dat goed gegaan!

    Ik wens je een fijne avond Tjits! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh,wat zijn dit lieve prachtige foto's,zeg.
    Die van Ayla met het konijntje zijn wel zo vertederend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Genieten van het weer en dan nog als toegift de natuur!!!
    Wat ontzettend mooi Tjits, die lieve Ayla met het konijntje...wat
    heb je dat mooi vastgelegd.
    Mirjam staat er ook hele mooi op!!!


    Fijne zonnige week,

    lieve groetjes vanaf hier,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een liefdevolle foto's! Vooral die van Ayla met het konijn, want het was best spannend denk ik hoe ze op elkaar zouden reageren.
    Fijn dat de dieren zo genieten bij jullie!
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig dit! Wat een lieve hond. Wij hebben een jack russel en die is zelfs niet veilig bij het konijnenhok van de buren. Muizen bijt hij gewoon aan tweeën. Begrijp me niet verkeerd hoor, met onze kids is hij heeeeel lief, maar hij heeft gewoon een jachtinstinct. Dieren en kinderen, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende foto's Tjits, zo liefdevol en schattig je dieren samen, heerlijk.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk toch dat mens en dier zó van elkaar kunnen genieten en dat zal bij jullie niet alleen op een mooie zonnige dag zo zijn maar altijd.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier heb ik gewoon geen woorden voor. Gewoon schitterend!!!!
    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! En wat spannend zo'n kennismaking tussen hond en konijn ;-)
    Ik weet niet of Guus zo rustig zou blijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer mooi in beeld gebracht! Je vorige post had ik gemist... fijn dat het leven zich langzamerhand weer naar buiten verplaatst.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk deze beelden! Ik ben zelf ook dol op dieren (honden, katten en konijntjes). Dus ik geniet volop van je mooie foto's. Lief ook hoe je grote stoere hond zo voorzichtig bij het konijntje zit.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dierenliefde prachtig in beeld gebracht Tjitske! De foto's spreken echt voor zich.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtig, Tjits! Je dochter met haar konijntje en zo zorgzaam voor Singa. En Ayla met het konijntje, geweldig! Je zou eerder denken dat het jagersinstinct naar boven komt, maar ze is heel beschermend.
    Prachtige foto's waar ik van heb genoten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief!!
    Mooie laatste collage ook...!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzonder foto's! Ook bijzonder dat Ayla zo met het konijntje omgaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh,wat een schattige foto's.
    Liefde voor altijd...
    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik jouw foto's zie dan maakt mijn hart een sprongetje en ik zou wensen dat alle mensen over de hele wereld zo waren.......liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieve foto's!!
    Er is niets zo puur als liefde tussen mens en dier!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige reportage. En er is niets zo mooi als de liefde tussen mens en dier.

    Fijne dag
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah wat een mooie foto's! Zo kijkt onze hond precies hetzelfde naar de cavia's, leuk om te zien! Heel vaak likt hij nog even zijn tong erbij af, maar hij doet ze verder niets! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schattig! Ze hebben elkaar geaccepteerd, dat is fijn, altijd even spannend natuurlijk.
    Fijne zonnige dag verder (bij mij schijnt in ieder geval de zon),
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke beelden laat je zien Tjits. Mooier kan eigenlijk niet. Wat een prachtige hond is het geworden Tjits. Laat ze maar lekker knuffelen.
    Fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtigggg heerlijk hoe dat samen gaat ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach wat schattig, en zo te zien heeft Ayla Roger Rabbit helemaal geaccepteerd...zo lief!
    En je dochter met de lieve, en al zo bejaarde Singa...prachtig mooie plaatjes hoor!!!

    Geniet maar gezellig buiten van het mooie weer...en met/van elkaar hoor Tjits!

    Lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie plaatjes Tjits. Echt prachtig. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is een leuke serie foto's van de dierenliefde in jullie gezin. Fijn dat het zo goed klikt tussen de dieren onderling. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!