zondag 29 april 2012

Koninginnedag!!


morgen is het Koninginnedag!
en zit ik 's morgens voor de televisie te kijken naar onze koningin
en haar familie, hoe zien ze eruit, wat hebben ze aan...




wat we verder gaan doen zien we wel...
het beloofd een mooie dag te worden met zon en 21 graden!!
wel lekker om er even op uit te gaan en te genieten
van een echte koninklijke lentedag!




toch is het voor de koninklijke familie een dag met een schaduwrandje..
 en dat is misschien  nog wel te zacht uitgedrukt...

een mand met Hollandse tulpen...
ook voor onze koningin om haar een hart onder
de riem te steken...




hoe vieren jullie koninginnedag?
naar de vrijmarkt.. of genieten van een echte oranje tompouce
terwijl je naar de koninklijke familie kijkt die zich laat verleiden tot het
maken van een dansje of meedoet aan een wedstrijdje zaklopen
onder een hopelijk stralend oranjezonnetje!

wat je ook gaat doen geniet ervan!!






liefs, Tjits




25 opmerkingen:

  1. Hallo Tjits,
    Wat heb je weer mooie foto's erop staan! Echt oranje! Ja ik ga ook zeker even kijken op TV maar eerst natuurlijk een vrijmarkt bezoeken, weet nog niet waar maar zeker wel ergens! Veel te leuk. Lekker dagje dus,en de rest las je al op mijn blog. Heb ik gisteren even het programma gemist, ga nog even op internet kijken. Fijne dag morgen!
    Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie koninginnedag-bijdrage van je,Tjits.
    Het beloofd inderdaad een dag te worden,met een oranjezonnetje.
    En wat ik ga doen ?
    Even naar de Queen op teevee kijken en verder hopelijk het zonnetje in,
    in mijn tuin en op de heide.
    Lekker rustig dus.
    Nee,voor mij geen rommelmarkten,is me meestal te druk helaas.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch echt een bijzondere dag bij jullie, Koninginnedag. Ik wens je een fijne dag morgen. Geniet ervan, hopelijk inderdaad mét de zon paraat.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de koningin zal het inderdaad anders zijn dan anders, de hele familie zal de aanwezigheid van Friso en Mabel zeker gaan missen! Ik zal eerst wat op tv kijken, daarna is alles mogelijk. Er moet nog geschilderd worden maar ik sluit ook niet uit dat we nog op pad gaan, toch wat van het oranjefeest meekrijgen!

    Veel plezier meid, geniet van een gezellige dag! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop ook nog even voor de t.v. te zitten.......
    Wat een prachtige bloemen.
    Oranje boven.


    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Tjits jouw foto's zijn prachtig en toepasselijk geplaatst.....Ik ga morgen eindelijk eens in mijn tuintje werken, ben vandaag een paar rommel- en brocantemarkten afgestruind en morgen blijf ik echt lekker thuis en ga genieten van het buiten zijn, op mijn gemak alles schoonmaken met een lekker muziekje op de achtergrond...fijne Koninginnedag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Tjits, inderdaad. Hoorde afgelopen weekend op de radio dat ze ieder weekend naar Londen gaat om Friso te bezoeken, en dan sta je morgen weer tussen een feestende menigte.
    Ik ben net als jou,'s morgens naar de tv kijken en 's middags wil ik planten oppotten voor het balkon. Als het goed is komt eindelijk de zon. Hoewel ik vanmiddag ook een poosje in de zon heb gewandeld.
    Je hebt prachtige foto's gemaakt!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij gaan elk jaar met Koninginnedag naar IJsselmuiden. Daar is een gigantische rommelmarkt dor het hele dorp. We komen elk jaar met zulke leuke spullen thuis. Ik verheug me er echt op. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post...mooie tulpen.....tuurlijk een oranje tompouce......en voor de3 rest zien we wel...we gaan in ieder geval met vrienden uit eten...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige oranje post!!
    Jij ook een hele fijne koninginnedag!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Tjits een prachtige post tot koninginnedag. Toch ben ik heimelijk wel blij dat ik niet in de schoenen sta van die koninklijke familie. Constant alle aandacht op je gericht ik moet er niet aan denken. Ik hoop voor de feestende nederlanders dat er een zonnetje aanwezig is. Geniet ze morgen
    hartelijke groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Tjits..
    Ik wens jou en je gezin ook een hele fijne dag toe en heel veel plezier!!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet ook steeds aan die "dubbelheid" denken. Feestvieren terwijl je zoon in coma ligt. Ik heb nog meer respect voor haar gekregen.
    Wij gaan sinds 2 weken eindelijk weer eens naar de volkstuin en wat de koningin aan had hoor ik 's avonds altijd van mijn moeder.
    Jullie een hele fijne dag.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja , mijn hart gaat ook uit naar de koniging, zij moet maar gewoon doorgan met haar leven terwijl zoiets vreselijks is gebeurd.
    Toch gaan we het morgen vieren, lekker even naar d evrijmarkt, oranje tompoucen kopen en thuis in het zonnetje opeten! Fijne dag gewenst! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor de koningin en familie zal het morgen niet gemakkelijk zijn, maar dat is het denk ik nooit meer geweest na het drama in februari.

    Je hebt hele mooie oranjefoto's geplaatst. Ik wens jou en alle andere lezers een fijne koninginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks dit schaduwrandje...gaat het gewoon door....als je er goed over na denkt....zou je dit toch niet meer willen....voor haar is het niet anders denk ik.....daar heb ik veel bewondering voor.
    Wij gaan heerlijk genieten van het weer....en hanggeraniums kopen....verder zien we wel.
    Ik wens je morgen een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zal inderdaad niet makkelijk zijn voor de koninklijke familie. Ik moet morgen gewoon aan het werk en zal dus niet heel veel mee krijgen van Koninginnedag. Maar waarschijnlijk hebben mijn cliënten te tv wel aan staan en vang ik toch vast af en toe wel een glimp op.... Verder hoop ik 's middags even van de zon te kunnen genieten als ik thuis ben.

    Jij ook een hele fijne dag gewenst morgen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Morgen wordt het een dag met tegenstellingen.
    Het zal niet meevallen voor de Koninklijke familie.
    Hopelijk een zonnetje dat maakt het wat ´vrolijker.
    Ik wens je een leuke dag.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ngaat ook in eerste instantie de TV even
    aan om de sfeer te bekijken. Een dag met twee
    gezichten. Gelukkig dat het zoals ze beloven een
    zonovergoten dag zal worden dat kleurt alles iets milder.

    Wij gaan waarschijnlijk ook even in wat dorpjes rond
    kijken en gezellig op een terras wat drinken en eten.
    Het is toch altijd een speciale sfeer op deze dag.

    Geniet van een fijne dag Tjits,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is inderdaad vreselijk voor de koninklijke familie.
    Bijna niet voor te stellen hoe zij zich zullen voelen.

    Wij zijn weer terug van de rommelmarkt.
    De kinderen vonden het super!
    Fijne dag voor jou vandaag!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij maakt er een feestje van Tjits! Prachtige collages!
    Het ziet heel vrolijk uit!

    Mooi weer hadden jullie!!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke dag is het geweest hé ?
    Heb er erg van genoten en wat vind ik het knap hoe zij het voor haar volk heeft gedaan .
    Zorgen voor thuis en zorgeloos voor ons .
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie foto's.

    ik ben stiekem beetje jaloers, ik vind jullie koninklijke familie veel leuker dan de onze...


    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's Tjits. Al iemand blij gemaakt met één van jouw mooie kaarten.
    Wat ik heb gedaan? Tja ik moest aan het werk (ochtend en avonddienst) Zorg stopt nooit. Maar het was een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echte koninklijke tulpen! Wij hebben genoten van een vrijmarkt en natuurlijk ook van een oranje tompouce... In de caravan geen tv, maar de volgende dag wel mooie foto's in de krant.

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!