maandag 18 juli 2011

een zomergroet ..


even een zomergroet voor jullie
dat kunnen we allemaal wel gebruiken!

vandaag helaas weer geen zomerdag ...
eerlijk gezegd was het eerder een herfstdag ...
koud, somber en nat!

daarom moeten we de momenten maar pakken dat de zon
wel schijnt en dat was gisteren gelukkig het geval!
heerlijk om dan ook even een rondje tuin te doen, de uitgebloeide
rozen heb ik eruit geknipt en toen ze in mijn zinken emmer
lagen kon ik het natuurlijk niet laten om er wat fotos van te maken ...
en deze collages ... zo heerlijk om te doen:)




 omdat de lavendel nu ook mooi droog was, meteen daar ook maar
wat bosjes van afgeknipt om te laten drogen, ohh die geur..
zo heerlijk zomers en ontspannend!!




mijn beschilderde zomerservies ook maar even gezellig naar
buiten ...




echt genieten zo'n dag ... lekker buiten lezen ... theedrinken ...
relaxen ... eigenlijk moest ik nog van alles doen, maar dat heb ik
uitgesteld tot de avond toen het toch begon te regenen ...

deze dag hebben we toch maar mooi weer meegepakt tussen alle
buien door!



 zo sneu dit weer voor de mensen die in eigen land vakantie vieren
en op de camping staan ... eerlijk gezegd ben ik blij dat ik 's avonds nog
  lekker in ons eigen bed kan kruipen .. 
ik hoop heel erg voor de vakantiegangers en ook voor
onszelf dat de zon snel echt gaat schijnen en de zomer zich nog een
poosje van haar goede kant laat zien:)






19 opmerkingen:

  1. Ooohhh, wat een heerlijke zomerplaatjes.....
    Wat mooi weergegeven zo in de collages, prachtig in beeld gebracht.
    Wat zal het ook lekker zomers geuren bij jou.....
    Ik hoop met jou dat er weer zomers weer aan komt, verlang zo naar lange dagen buiten doorbrengen!

    Hartelijke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de lieve zomergroet :)..die kunnen we hier ook wel gebruiken. Wij vermaken ons prima hier gewoon om de simpele reden dat we vakantie hebben, maar ik vind het toch wel een beetje sneu voor mijn meisjes hoor...dit is de derde week van de zomervakantie maar er is nog niet echt sprake van heerlijk strandweer waar de beide meisjes z'on zin in hebben en hele dagen buiten spelen in de regen vinden ze ook niet z'on strak plan...maarrr...we zijn tot nu toe wel blij dat we gewoon thuis in ons eigen bedje slapen en niet in een doorweekt tentje :)

    Groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Tjits dat zijn weer prachtige foto's die je gemaakt hebt en echt jammer dit weer als je op vakantie bent in eigen land, thuis valt dat wel mee, hier aan de kust in Belgie zullen ze ook weer steen en been klagen dat er weinig toeristen zijn, maar het weer kunnen we niks aan veranderen, hé, maar de mooie momenten genieten we zeker van!

    Heb nog zoveel plannen, maar eigenlijk gooit de regen roet in het eten, niet fijn om kletsnat buiten bezig te zijn, mijn man werkt dapper verder aan de oprit en winkel, en vandaag ging het nog met de buien, ben benieuwd wat de rest van de week wordt, ik ga is even spieken op het weerbericht...

    Lievze groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wijze vrouw!!! Van die gestolen momenten moeten we snel meepikken...het werk wacht wel, de zon komt en gaat!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wel zomers geïnspireerde foto's. Prachtig!
    Veel zomerse groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve zomergroet en met prachtige
    foto's er bij.
    En ja,van mij mag de zomer weer snel terug komen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor de mensen op de camping is het wel een beetje triest, als het maar droog is dan ben ik al tevreden. Ik vind je servies zo mooi..
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik wens alle vakantievierders een zonnetje toe. Hier doet ie vanmorgen goed zijn best!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren was inderdaad hier heel erg, wat een regen maar vandaag is het droog en lopen de kippies weer lekker te scharrelen. Dat is zo een gezellig gezicht. fijne week en liefs van mij. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De zon schijnt Tjits, door jouw foto's krijg ik weer een zomergevoel.
    Vanmorgen buiten ontbeten, yes eindelijk weer zon.
    Ik geniet van je mooie bloemen, als je dat maar wilt zien dan blijft het zomer, ook al zit je binnen.
    Onze plannen zijn om volgende week te vertrekken, afhankelijk van het weer...we wachten af er is genoeg te doen.


    Een lieve zomergroet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook vandaag is het hier weer een mooie dag, heb net een lange wandeling met de hond gemaakt en genoten van het zonnetje. Je foto's geven mij ook een echt zomers gevoel!

    Fijne dag.
    Liefs,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor deze lieve zomer groet!
    Ik hoop ook echt dat we er hier in ons landje nog volop van kunnen genieten want voor je het weet zijn de zomer dagen weer voorbij. Je bent echt zo goed en in maken van stillevens en dan dat weer vast leggen met je camera, dikke complimenten ik kom hier altijd graag om ervan te genieten, dus dank je wel, lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve groet!
    Je zomerservies is zo fijn en prachtig, vind ik echt mooi...

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel verstandig,lekker genieten van al die mooi momenten
    En weer prachtig vast gelegd,dank je wel.
    Ik moet ook snel de tuin,even wat orde maken
    Ben vandaag er heerlijk op uit geweest,wou graag foto's van de oude haven maken,helaas kwam er bewolking.

    geniet van je avond
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieve en mooie zomer groet tjits!!!!!
    voor jou ook hoor!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel voor je zomergroet, Tjits!
    Je hebt hele mooie foto's gemaakt van dat rozenafval, hihi. Levert geweldige foto's op, zo te zien.
    Ben je nog steeds de hele dag aan het bloggen? Of heb je nu wel televisie-ontvangst?
    En ach, anders weer lekker de tuin in; vandaag was het ook zulk heerlijk weer eigenlijk. Dus zo slecht hebben de kampeerders het niet in Nederland...
    In augustus, in augustus schijnt het én warm én goed droog te worden, las ik vandaag in de krant. Ik hoop ook in Zweden... noh, als het maar droog is he!
    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige zomerse foto's....maar euh.....heb je de weersberichten gezien ? Na regen komt zonneschijn....echt hoor......houd moed....het gaat zomer worden :) ( hoop ik !! )
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop ook dat de zon gauw gaat schijnen, maar met zo'n mooie foto's moet dat wel lukken. Echt mooie composities, knap dat je dat kunt!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!