zondag 27 november 2011

wintersfeer...

zoveel lieve en mooie reacties heb ik gekregen op mijn vorige post,
waar ik jullie heel graag voor wil bedanken!

en het gaat wat betreft mijn gehoor gelukkig de goede kant weer op!!
 zodoende krijg ik ook weer meer energie en inspiratie
hier wat foto's van de wintersfeer in ons huis....
zo gezellig nu de wind om het huis raast....


ik hou van verlichte huisjes.... zo sfeervol.....
als kind vond ik ze al fascinerend en kon daar zo heerlijk
over fantaseren....  wie zouden er wonen.... wat zouden ze aan het doen zijn.....

het rendiertje zat bij de bestelling die ik deed bij Brocaatje at Home,
zo leuk Karin!

volgende week breng ik de schouw wat meer in kerstsfeer,
als we sinterklaas uitgezwaaid hebben....




buiten heb ik de tuintafel omgetoverd in een wintertafel..
compleet met vetbolletjes voor mijn vogelvriendjes,
zo leuk om vanuit de keuken naar te kijken!



het hertengewei is al heel oud
en heeft lang buiten gelegen waardoor het zo groen geworden is,
ik vind het wel wat hebben zo!





jullie kunnen nog steeds meedoen met met give away,
nog een week en dan komt zwarte piet het winnende lootje trekken!


gezellige zondag!

lieve groet, Tjits




45 opmerkingen:

  1. Hallo Tjits,
    Nou, bij jou is het ook gezellig hoor...
    Leuk die lichtjes in het huisje. Ik heb net zo´n rendiertje gehad bij mijn bestelling bij Karin. Leuk is dat hè?
    Hier regent het ook op dit moment en het stormt gewoon, je hoort de wind loeien om het huis...
    Als je er niet uit hoeft zou ik lekker binnen blijven, maar ik moet nog werken vanmiddag...
    Zal daar ook niet tot wandelen komen...
    Ik wens je een heel fijne zondagmiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig sfeertje heb je binnen, maar ook buiten! Dat gewei vind ik erg leuk zo.
    Heb nog even bijgelezen, liep wat achter, maar je vorige post vind ik indrukwekkend, je hebt heel wat meegemaakt.
    Nog van harte beterschap, fijn te lezen dat het weer de goede kant op gaat!

    Gezellige zondag,
    Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een warm sfeertje binnen, heerlijk zo met de wind rond het huis.
    Fijn dat het nu echt de goede kant op gaat met je gezondheid, beterschap!
    Fijne zondag.

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, zulke huisjes met al dat kaarslicht... je hebt er hele sfeervolle plaatjes van weten te wchieten; ik kan me helemaal voorstellen hoe het eruit ziet in het echt! Je zou er zo kerstkaartjes van kunnen maken!
    Fijn dat het met je gehoor de goede kant op gaat. Je hebt even kunnen ervaren hoe het is om slechter te horen :-) Gelukkig was het maar tijdelijk!
    Zelf loop ik met een fikse ontstoken oog waarvoor ik zelfs zo naar de huisartsenpost moet. Het oog is helemaal dik, rood en het ziet er niet uit. Heb het nooit eerder gehad.
    Komt uiteraard wel goed, maar voor nu voelt het wel k***e!

    Fijne zondag Tjits! Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig je verlichte huisje! Ook je tuintafel is prachtig! Wat leuk het gewei met het vetbolletje eraan! Ik ben gisteren ook begonnen met de wintertafel...het begin is weer gemaakt.
    Fijne zondag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw warmte geeft even dat stukje sfeer dat we vandaag nodig hebben, het is zo guur en koud, terwijl dochterlief in de sneeuw in Lapland zit, maken wij het hier gezellig met kaarsjes en lichtjes...bij jou zit het helemaal goed...
    Je tuintafel is ook zo heerlijk winters, de vogeltjes zullen ook in de winter je tuin wel opzoeken.
    Voor nu een fijne zondag,

    Liefs Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige verlicht huisje :-) heerlijk warm!

    fijne zondag!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat schattig dat verlichte huisje !!!!
    Enne je tuintafel staat er ook erg sfeervol bij.
    De vogels vliegen hier al af en aan. Ik begin altijd op tijd anders gaan ze naar de buren hihi ;-)

    Ik ga nog even kijken bij je Give Away volgens mij heb ik die gemist. Wens je een hele gezellige dag Tjits en fijn dat het met je gehoor weer wat beter gaat !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je je tafel buiten mooi aangekleed, leuk met dat gewei. Juist dat groen vind ik ook erg mooi, lief met die vetballetjes eraan. Echte liefde voor de vogeltjes..

    Geniet van deze zondag
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay Tjitske,leuk te zien dat het kleine rendiertje een ere plekje heeft :-)
    Leuk zo op deze manier te zien en te horen dat ieder die hem van me krijgt er ondanks dat ie klein is blij mee is .
    Het totaal plaatje ziet er prachtig en warm uit,gezellig!
    Nu maar lekker binnen blijven ,hier stormt en regent het..brrrr.
    Fijne zondag hoor,groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word helemaal warm van jouw sfeerplaatjes. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er gezellig uit! Toevallig gisteren óók weer huisjes, dennenboompjes, enz. van zolder gehaald én iets winters op de tuintafel gezet. 't Komt vast nog een keer op m'n blog, maar eerst 7 dingen over mezelf vertellen.......(ik ben nog aan het denken)

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik begrijp dat je lichamelijk niet helemaal top bent Tjits, beterschap. Ondertussen maak je er toch iets moois van zie ik, het ziet er superknus uit bij je.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er gezellig uit bij je! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een sfeervolle beelden! Ik ben blij te lezen dat het weer wat beter met je gehoor gaat.
    Fijne zondag
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig gaat het weer de goede kant op met je!
    Wat heb je weer de sfeer goed te pakken!
    Gelijk al je opnenings foto, zo gaaf.
    Ik hoor ook de wind maar geniet van deze sfeer!
    De vogeltjes zullen er zeker weer volop van gaan genieten! Het ziet er gaaf uit, ook voor jouw een fijne zondag verder en dank je wel voor je mooie woorden! Lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die huisjes vind ik ook zo leuk...ik hoop er deze week ook één te scoren! Het staat zo sfeervol! Gelukkig dat het met jou een stuk beter gaat!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je huisje is leuk, net als die vetbolletjes in het hertegewei, lekker sfeervol! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellig warm sfeertje bij jou ,zo leuk dat verlichte huisje .Ook je tuintafel is zo gezellig gedecoreerd.Dit is zo'n mooie tijd,geniet ervan
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat staat dat sfeervol het verlichte huisje Tjitske.
    En ook je tuintafel ziet er prachtig uit. Wat mooi het gewei met de vetbolletjes eraan, daar zullen heel wat vogeltjes op af komen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je gewei is mooi geworden !!!
    En kerst is bij jullie al in aantocht zo te zien...Heerlijk weer he ?

    Nog bedankt voor je reactie, deze week zal ik eens kijken hoe ik invulling geef aan je award.

    groetjes liefs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief die huisjes, fijn dat het beter met je gaat!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oo wat ziet het er weer sfeervol uit heel gezellig, ik wil met sommige dingen ook nog even wachten i.v.m. de SINT. Maar ik heb ook al wat kerst in huis hoor heel subtiel hier en daar wat. Maar bij jou ziet het er binnen en buiten al heel gezellig uit dat gewei is prachtig zeg. En je huisje ik vind ze ook zo leuk maar best prijzig dus nog nooit een aangeschaft. Maar er moet wat te wensen blijven is het niet? Fijne zondagavond, mooie week groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is het hier prachtig Tjits !!!!!!wat een sfeertje zeg..... groot genieten hier even bij jou...ik vind het huisje zo leuk en je wintertafel voor buiten vind ik ook ohhh zo mooi..daar komen vast veel bezoekers op af..zo maak je een sfeervol wintertuin.....Leuk hoor !!!
    Lieve groetjes....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi,dat gewei.
    En wat heb je er weer een mooie sfeer van gemaakt.
    Ook binnen is het schitterend.
    Ja,we hebben nu te maken met de Advent-tijd,de donkere dagen voor Kerstmis.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben ook zo dol op huisjes, heb er hier ook al eentje staan (hoort ook een beetje bij Sinterklaas, toch..?) En met kerst ga ik helemaal los met een kerstdorpje, haha.
    Veel liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supersfeertje heb je neergezet Tjits, vind je tuintafel geweldig mooi! Hele warme zondagavond gewenst, lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat ziet het er gezellig uit bij jou, vind de huisjes ook altijd heel sfeervol, maar zie nog veel meer mooie spulletjes staan (kaarsjes&lief lijstje) De tijd om de vogeltjes te voeren komt er weer aan, hier heeft manlief gisteren ook weer wat lekkers opgehangen. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, ik heb er even een link aan toegevoegd hoe je de sterren kunt vouwen...

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat fijn dat het weer wat beter gaat! Ik vind je tuintafel erg sfeervol, vooral met het gewei en de vetbolletjes eraan,...erg orgineel,..mooi hoor!

    Een fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je brengt me echt op ideeën. Ik ga mijn terras tafel ook wat op z'n winters decoreren.
    Wat heb je weer mooie foto's geplaatst.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd sfeervol z'on decoratief stuk op de tuintafel.
    Fijn dat het weer beter met je gaat.
    (Kon bij je vorige post geen reactie plaatsen, hopelijk lukt het nu wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gezellig huisje en leuk geworden buiten!
    Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Ik heb je kaarten ontvangen hoor, ik blog ze even mee.

    Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wilde net vragen of het gewei echt was....wat superrrrmooi !!...fijne week.......liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Tjits, wat een super eetgelegenheid voor de vogeltjes, ze zijn hongerig he?
    Ik hoop dat je oren snel weer de oude zijn, het is erg vervelend om zo buitengesloten te zijn.
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een prachtige foto,s en ik vind je decoraties op je tuintafeltje geweldig.
    en binnen heeft je huis een hele gezellig en warme sfeer, en dat is heerlijk thuis komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijk sfeertje zowel binnen als buiten,mooi het mos op het hertengewei,.....fijn om te lezen dat het weer beter gaat met je gehoor,....lieve gr van ons,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Tjits,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, en dat je de award naar mij hebt doorgezet!
    Ik ben er al druk mee bezig!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben ook dol op verlichte huisjes en ik heb er al meerdere staan. De plaatjes van je huis zijn prachtig...zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is ook een heel leuk huisje, doet me zo een beetje denken aan de huisjes van koek.
    Je buitentafel ziet er ook heel sfeervol en uitnodigend uit voor de vogels. Die zijn al volop aan het eten van alle vogelvoer.
    Fijn dat het al weer beter gaat met je gehoor.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat huisje is zoooo leuk!! Heel het sfeerhoekje is prachtig. Je wintertafel is ook al zo mooi. Wat zullen de vogeltjes smullen ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het heeft inderdaad wel wat z'n groen hertengewei. Geeft een mooi verstilt plaatje.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Tjits,

    Meis wat een prachtige foto's van dat huisje..zo schattig als het verlicht is.
    Ja en je tuintafel in kerstsfeer is super hoor..

    Wil je alle goeds wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

lief dat je een berichtje achterlaat!